Wednesday, July 28, 2010

selamat jalan sahabatku....

teruskan senyuman usah..berkecil hati untuk perkara remeh

"butang" aku copy ayat ko ya???


kenapa aku rasa sunyi tanpa butang

c butang ni bukan butang baju korang jangan tersilap tafsir pulak..dia ialah seorang sahabat yang sentiasa memberiku semangat dan nasihat time aku bad mood a.k.a sedih tahap weng-weng..hehehe


sedar tak sedar dah berkurun jugak aku dan dia berkawan..buli membuli tulah aktiviti kami berdua selama ni betul cakap orang-orang tua lagi sedih kehilangan sahabat dari boyfren..aduh jiwang nye ayat aku...tapi betul kan???

sahabat selalu ada time kita bersedih..

sahabat tempat meluahkan perasaan dikala tiada sape nak dengar kata hati yang terpendam dan meronta-ronta

namun

kadang-kadang kita terlupa tentang sahabat dikala cinta berbunga-bunga bersama sang pujaan hati

terima kasih kepada semua sahabatku...aku sayang kalian

butang hello??? opstt die bukan nya dengar celoteh aku yang melalot ni hahahaha..tak lama lagi c butang ni akn pergi over c sambung study..mesti bosan tanpa mangsa buli yang agak poyo ni tapi nak wat macam mana disetiap pertemuan adanya perpisahan itulah lumrah alam yang kita tak mampu nak halang

cinta??? tu sesuatu yang mustahil antara kami..entah la kenapa aku tak bole jatuh hati kat mangkuk ni no komen la labu..yang pasti aku perlukan dia sebagai seorang sahabat je



"Teman ketawa bagaikan air di daun keladi
walau tercurah tak berkesan..
tapi sahabat sejati bagai
air walau dicincang
ia tak mungkin akan putus"
                                                                                                                                        

No comments:

Post a Comment