Wednesday, June 23, 2010

arah hidup...

Hidup ni seperti roda kadang2 kat atas kadang2 kat bawah...pahit manis suka atau duka
kita sendiri yang mencorakkan nya..namun
kita tak bole lari dari masalah duniawi penat gak otak ni pikir cara nk selesaikan masalah tu..
cuma masalah hati susah ckit nak uruskan...hohoho


Dalam minggu ni aku asyik mimpi benda yang sama ape maknanye ya???
mungkin gak tu petunjuk dari allah supaya aku berubah kpd yg lebih baek???
selama ni bukan tak baek...cuma agak nakal ckit normal la jiwa remaja cm aku..dedah aurat sana sini tapi
tak la sampai tahap seksi a.k.a seksa orang laen melihatnya
baju t'shirt ngn suar jeans..ok pe cuma
mak selalu complain kate nye pakai cm tu simple sangat..jalan pun cm ketam nak ubah gaye tiru cam model..ishhhh xsesuai
berbalik pada mimpi tadi..
aku mimpi pakai tudung sambil solat berjemaah ngan suami..kononnya dalam mimpi tu
aku dah kawin..takot geli plus seram ngn mimpi tu
tapi mimpi tu mainnan tidor je kan..
niat bertudung tu ade cuma entah la..kalau bertudung pakai baju ketat-ketat tak elok gak kan???
insyaallah mungkin dalam mase terdekat ni ade beberapa perubahan....
semoga ceria selalu...assalammualaikum

No comments:

Post a Comment